lördag 15 januari 2011

Vill du ta en fika?

Jag hann få mina nya skärblad innan julledigheten tog slut men inte hann jag skapa så mycket. Innan skärbladen kommit hade jag börjat skära ut delarna till kortet här nedan men då pappret bara gick sönder hela tiden så gav jag upp. Så fort skärbladen kommit så skar jag till kanterna och började skapa. Jag hade en skiss i huvudet på hur kortet skulle se ut och den följde jag ganska så väl.

Veckan har gått och fem arbetsdagar har passerat. Någon tid för scrapbooking eller bloggande har det då inte funnits så det är först nu som jag kan visa er "Vill du ta en fika?"-kortet.


Jag har alltid varit förtjust i MajaDesigns papper och dessa mönsterpapper kommer från deras nya kollektion som passande nog heter just "Ska vi ta en fika".

1 kommentar:

  1. Vilka fantastiskt fina kort du gör!!!

    Du är bara bäst!!!

    SvaraRadera