tisdag 4 januari 2011

Nya skärblad...

...är påväg med Posten ända från Norge.


Jag har letat så efter nya skärblad till min skärmaskin från Martha Stewart men inte funnit dem någonstans. Butik efter butik, både fysiska och på nätet, har jag letat igenom utan att lyckas hitta dem. Men, skam den som ger sig!


Tack vare forumet "Allt om scrap" där jag la upp en tråd om just detta så har jag nu ÄNTLIGEN fått tag på skärblad. Det blev ju dyrare än jag hade tänkt mig, med tanke på att de är beställda från Norge, men det får det vara värt.


Nu väntar jag bara på att de ska komma! I eftermiddag så gav bladet upp helt. Nu trasas papperna sönder istället, ett efter ett. Och jag som är sååå pysselsugen... Jag får väl helt enkelt stämpla, promma (måla med ProMakers) och förbereda inför alla alster som ska göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar