söndag 30 januari 2011

Enkelt, mycket enkelt

Idag har jag för första gången på ett tag slagit mig till ro vid pysselbordet och fått ett och annat gjort. Egentligen hade jag ju en skiss som jag skulle skapa från idag men så långt har jag inte hunnit än...


Jag var på Scraproom här i Helsingborg igår och då inhandlades det ett och annat. Bl.a. ett härligt färgglatt papper med stjärnor på och Nestabilities från Spellbinders. Och jag var jättesugen på att skapa med dem båda!




Det blev ett "Grattis"-kort i all sin enkelhet. Som vanligt är det sparsmakat dekorerat, denna gång endast med tre halvpärlor.

Nu ska jag ta och börja på det monochromatiska kortet jag planerade för igår. Vi får väl se hur det går... Kan jag hålla mig till skissen eller halkar jag in på min gamla bana igen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar