måndag 31 januari 2011

Kort med inbyggd presentförpackning

Jag fick en idé för ett tag sedan när jag satt och funderade över hur man kunde kombinera olika funktioner i scrapbookingen. Idéerna var mååånga, men inte alltid praktiska eller genomförbara. En av idéerna som ploppade upp i mitt huvud var dock denna.



Ett kort med inbyggd presentförpackning. Inuti kortet finns det en ask som sitter fast och i den så kan man lätt t.ex. lägga ett vackert smycke eller ett presentkort. Självklart kan detta kort med inbyggd presentförpackning mått anpassas till vad som nu ska ligga i själva presentförpackningen.

Det monochromatiska kortet blev färdigt igår men jag kan tyvärr inte visa det här ännu då jag riskerar att mottagaren får sig en glimt av det. Ikväll tänkte jag att jag skulle scrappa med en av de nya Magnolia-stämplarna samt några av "Ska vi ta en fika?"-papperna från MajaDesign.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar