söndag 2 januari 2011

Scraproom

Idag blev det ett besök på Scraproom här i Helsingborg. På Scraproom köper jag det mesta av mitt material. Butiken är alltid välfylld med både papper och dekorationer och personalen är jämt lika trevlig och hjälpsam.


Jag har fått in en beställning på tre askar så idag var jag där för att köpa askar samt för att hitta något passande papper. Det är då inte lätt att välja när man får helt fria händer och det ända beställaren säger är: "Bara deras namn står på askarna".


Men det blir nog bra! Den ena asken är jag så gott som klar med och de andra två tänke jag att jag skulle hinna med under morgondagen. Så hos mig lyser flitens lampa!


Förutom askar och papper till dessa så blev det också några ark av Maja Designs serie "Ska vi ta en fika?". Åh, den är ju bara sååå söt...


Nu får jag allt ta ett sista ryck i pysselhörnan och se till att bli helt klar med den där asken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar