lördag 1 januari 2011

Bloggcandy hos Pysselbus

Har hittat en underbar blogg nu ikväll av en tjej som kallar sig Pysselbus. Hon, precis som jag, är fast i scrapbooking-träsket sedan ett år tillbaka. Pysselbusan har många vackra alster och jag kommer titta in där fler gång för beundran och inspiration.


Nu råkar jag ha sådan flyt att hon just nu har ett blogcandy. Så, inte nog med att du kan klicka vidare till hennes sida (bilden om blogcandyt här bredvid är länkad till hennes sida) för att titta på allt fint hon skapat, du kan också ta chansen att vinna det fina blogcandyt.


Håll tummarna för mig!

1 kommentar:

  1. Men vad mycket du hunnit med att lägga ut trots att du nyss startat bloggen!! Superfina kort och dina askar var ju hur läckra som helst!

    Vad kul att du hittat min sida och min lilla candy - lycka till!

    Nyårskramar
    Linda

    SvaraRadera