onsdag 5 januari 2011

Ett somrigt "Kram"-kort

Nej, inga skärblad i brevlådan idag... Tyvärr!

Men, jag hade tur som hade lite färdiga kombinationer uppskurna. Så jag fick pysslat lite ändå.

Ett somrigt "Kram"-kort. Härligt sommarpapper i ljusa toner av gult och blått. Och vad passar då inte bättre än en Magnolia stämpel av Tilda som har en hel hink med jordgubbar. Bakom henne kan man ana en spets (den syns tydligare i verkligheten) och den är sedan dekorerad med blommor. Och, så klart lite bling i hörnet!

3 kommentarer:

  1. Kul att du vill vara med och tävla om lite godis. Vilket sött kort!
    Lycka till och ha en fin helg! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken jättegulligt kort!
    Tack för den fina kommentaren hos mig.Stämpeln har jag köpt på Inkido, de har några olika personliga stämplar som man kan beställa hos dom.
    Kram MAlin

    SvaraRadera
  3. Nu har jag hittat hit och jag ska visa Julia din blogg, hon kommer att bli en hängiven besökare.

    Kram Ulrika

    SvaraRadera