måndag 26 december 2011

Julen är slut för i år

Ja, nu är julen förbi för detta året. Jag har lite kvar att visa av allt det jag gjort kring julen så här kommer det en lång bildkavalkad. 


Jag fick en sista-minuten-beställning på julkort av min kollega Anna-Karin. Tre julkort som såg olika ut skulle det vara. Resten fick jag bestämma!









Min kära granne Pernilla skulle så klart klart få en lite julklapp. En presentpåse med praliner, chokladdoppad nötkrokant och en presentförpackning med en dekorerad tändsticksask och fyra doftljus. 







Föräldrarna och Truls fick en också en liten presentpåse med smått och gott när jag var hos dem för att hälsa på i början av förra veckan. Sega pepparkakscookies, vit ischoklad, chokladdoppad nötkrokantchoklad, praliner och en dekorerad tändsticksask. Och så klar hemmagjort godis till Truls också. Torkad lever, det älskar han nämligen. 











Jag tror att det var allt som jag hade kvar att bjuda på från julen. Nu sätter jag istället siktet på att organisera upp kaoset och oredan i scraprummet. Nu under december har jag börjat så smått att sortera och organisera om i hyllor och skåp och idag har jag fortsatte jag arbetet... Mer än så får ni inte veta just nu. Men jag lovar att återkomma till det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar