lördag 17 december 2011

Dubbelt upp

Min kollega Jannice efterlyste tips på Facebook på vad hon tillsammans med familjen kunde ge till personalen på dotterns förskola. Jag var snabb på att göra reklam för NippertippanDesign och hon nappade på erbjudandet. I förmiddags intog jag skrivbordsstolen och gick loss på julpapper, glitterhjärtan och dubbelhäftande tejp. Resultatet tänkte jag visa här.


Den uppmärksamma konstaterar snabbt att designen är väldigt lik den här nedan. Eller rättare sagt, den är exakt likadan. Jannice gillade den designen och jag gillar nöjda kunder.




Nu hoppas jag bara att personalen på förskolan gillar designen de lika mycket som Jannice! Tändsticksaskarna kommer att överräckas till personalen inpackade i cellofanpåsar tillsammans med lite annat smått och gott som Jannice själv fixar och donar med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar