söndag 8 januari 2012

Flera flaskkort

Flaskkorten jag gjorde i veckan uppskattades så nu under helgen så har jag gjort tre till. Jag har försökt att utmana mig själv till att lyckas få mer och mer blommor, bling och annat vackert på mina alster. Det har sin charm med väldekorerade alster men jag trillar så lätt in på min gamla bana, "less is more". 









Flaskkorten är väldigt roliga att göra och jag kommer spinna vidare på idéen och utveckla dem efterhand. Men först så koncentrerar jag mig på att få ordning på hobbyrummet. Imorgon ska hyllorna upp på väggen så jag kan ju tänka mig att jag har fullt upp med att organisera lådor, mappar och liknande så att jag inte hinner scrappa de närmasta dagarna. Så fort jag fått ordning på allt så kommer jag att lägga upp bilder här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar