tisdag 10 april 2012

Tavellist

Tavellisten i vardagsrummet är på plats sedan ett tag tillbaka. Det svåra är nu att bestämma sig för vad där ska vara på den. Inte lätt det inte...


Än så länge så har jag i alla fall fotografier på Truls och min änglahund Tyson, stenar med text, ljusstakar från Menu (design av Pernille Vea) och ett set med kruka och ljusstakar från CultDesign på den. Ljusstakarna från Menu har egentligen många olika funktioner. Själva ljushållaren upptill går att ta bort så man kan fylla glasbehållaren med vad man vill. Tanken var att det nu till påsk skulle ligga färgglada små påskäggsgodisar i men det glömdes bort.


Jag kommer säkert ändra det många gånger, för sådan är jag. Väljer jag att ändra på en sak så blir det en kedjereaktion av det och allting ändras. Överlag så är det väldigt mycket vitt i lägenheten. Vita väggar, vita gardiner, vita accessoarer etc. Men nu har jag ögonen på lite svarta detaljer, vi får väl se hur det hela blir till slut. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar