söndag 8 april 2012

Förnyelse och förändring

Oj, vad det har pysslats och planerats för NippertippanDesign de två senaste dagarna. Mycket har hänt och en del har förändrats. Det mest uppenbara är väl att bloggen ändrat utseende. Nu fick det bli svart med ceriserosa detaljer. Om ni sedan vänder blicken till länkarna som finns precis under bloggens rubrik så ser ni att jag lagt till en sida som jag kort och gott kallar "Säljes". Den behöver väl knappast någon längre förklaring... Ni som är uppmärksamma på när det händer något nytt här har säkert upptäckt att det även tillkommit en sidsotige. Nu står det nämligen även "kaos&kalabalik". Vad det är får ni veta mer om snart. Inte riktigt än... Det har varit väldigt dåligt med inlägg de senaste månaderna och min tanke och ambition är att det ska bli betydligt fler inlägg framöver. Jag går inte så långt som att lova det men jag lovar i alla fall att jag ska göra mitt absolut yttersta. Jag ser ju på besöksantalet att det faktiskt är en hel del besökare här på bloggen. Det tycker jag är jätteroligt. Det sporrar ju också mig till att vara flitigare med uppdateringarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar