lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK

Påsken är här och med den trodde jag ju att våren skulle komma. Men, tji, fick jag... I morse när jag vaknade snöade det för fullt och gräsmatta, bilar och trottoar var vita. Tack och lov har det inte hållit i sig. Nu skiner istället solen från en klarblå himmel. 

Jag tänkte att jag skulle passa på att önska er alla en:

GLAD PÅSK!


Hoppas att ni alla får en finfin påskhelg tillsammans med nära och kära.



Den vita krukan som påskliljorna står i är från CultDesign. Det är bara i ett rum här hemma som jag har andra krukor annars är det vita krukor från CultDesign som gäller. Den lilla kycklingen gömde sig bland påskliljorna när jag fick den av en liten tös och hennes familj i påskpresent på jobbet och porslinsfjärilen har jag köpt i en blomsteraffär här i staden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar