torsdag 5 juli 2012

Nu är den här!

I fredags fick jag avin med posten. Äntligen kunde jag hämta ut min almanacka hos ett av postombuden här i Helsingborg!

Och det är som jag misstänkte. Jag är jättenöjd! Förträfflig sida att beställa på, utmärkt service och en almanacka som uppfyller alla önskningar. Nej, det kan inte bli bättre. Så, letar du efter den perfekta almanackan, en almanacka du kan beställa helt efter dina egna önskningar så rekommenderar jag personligalmanacka.se varmt!


Utsidan fick en härligt ljusgul färg. Den gör mig glad! Med mitt namn på almanackan kan ingen heller missförstå vem den tillhör.


På första sidan valde jag att skriva den här texten. Där finns några förslag på personligalmanacka.se och jag kombinerade några av dessa och skrev om dem lite för att känna att det passade mig.


Insidan av almanackan kan man anpassa i oändlighetl. Så här valde jag att designa min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar