lördag 22 september 2012

Jag lever

Ja, jag lever. Ja, det har varit torka på bloggen. Ja, jag har som mål att den återigen ska väckas till liv. So, here it comes....

Idag var det meningen att jag skulle attackera högarna av saker på skrivbordet men, nej, det känner jag inte det minsta för. Istället blir det en tur med kameran innan jag ska hem till en mycket härlig familj på lördagsmys. Så, en tur med kameran på stadens gator eller längs med kusten och sedan en underbar lördagskväll. Kan det bli bättre? 

Jo, det kan det ju. Regnet hänger i luften och det är ganska så kallt och trist ute. Idag tror jag att jag klarar mig utan stövlar men igår var det absolut en nödvändighet. Jag älskar mina stövlar, men jag avskyr "stövelväder". Tänk, vi har hela den kalla vintern framför oss innan vi åter får njuta av sol och värme. Usch och fy!


Stövlar från Replay.

Längtar tillbaka till ljumma sommarkvällar och festival med trevlig sällskap.

Nej, ni. Nu är det dags att få tummarna loss och starta dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar