lördag 29 september 2012

Bokmässan

Idag har jag varit ute på lite äventyr i storstaden. Närmare bestämt har det blivit ett besök på Bok- och biblioteksmässan i Göteborg. Det är tredje eller fjärde gången (jag minns inte riktigt) jag är är där. Denna gången, precis som de andra gångerna, tillsammans med underbara kollegor.

Jag hade med mig kameran men det blev inte många bilder tagna innan det blinkade "Minneskort fullt" på skärmen. Ja, jag visst ju att det var ett tag sedan jag tömde den men tänkte att det i alla fall skulle rymma ett par hundra bilder till. Men, tji fick jag! Fram tills att kameran är tömd och jag eventuellt lägger upp bilderna från den så får ni nöja er med en mindre bildkavalkad från mobilen.

Nu är vi på gång. Med biljetten i handen och bussen på
väg norrut är det (nästan) inget som kan stoppa mig.

Ljuvlig räkmacka, otrolig utsikt och trevligt sällskap. Årets
besök på Heaven23 kan bara beskrivas som toppen. En
klar favorit som ska göras om nästa år.

Det fanns inte bara böcker på mässan. Såg du dig inte
för så fanns risken att springa på zombies också.

På vägen hem. Efter en tupplur på bussen vaknade jag
upp och upptäckte att vi lämnat staden bakom oss.

Skåne bjöd inte på det bästa vädret under hemresan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar