tisdag 19 juni 2012

Almanacka


Jag har inte varit ute på stan eller på Väla för att shoppa idag. Nej, jag har shoppa hemifrån soffan i lugn och ro. En almanacka, som den här ovanför, var det jag "klickade hem" från sidan personligalmanacka.se.

Sidan där du beställer almanackan är enkel att förstå, det finns nästan oändligt många kombinationer när det gäller design och utformning och du kan t.o.m. göra den ännu personligare genom att beställa en med egna bilder på fram- och baksidan. Insidan har du också möjlighet att anpassa på flera olika sätt, allt från design till praktiska saker som att lägga till "Att göra"-listor, anteckningar etc. 

Jag lovar att uppdatera er så fort den kommer och då också lägga upp en och annan bild. Bilden här ovan kommer från personligalmanacka.se, och visar den beställningen jag gjorde. Jag är väldigt förtjust i rosa men denna gång så föll jag faktiskt för den ljusgula nyansen både för att den är vacker och för att den (förhoppningsvis) är enkel att hitta att väskan då den lyser lång väg. Det kunde ta upp till 14 dagar till leverans men vad gör det!? Jag får en almanacka precis som jag vill ha den, den kommer direkt hem i brevlådan och den kommer alldeles lagom till semestern. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar